«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

ستاد دهه آخر صفر در مشهد آغاز به کار کرد | برنامه‌ریزی به منظور میزبانی شایسته از زائران امام رضا (ع)

  • کد خبر: ۱۷۷۱۰۷
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
ستاد دهه آخر صفر در مشهد آغاز به کار کرد | برنامه‌ریزی به منظور میزبانی شایسته از زائران امام رضا (ع)
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس گفت: ستاد دهه پایانی ماه صفر، از ابتدای ماه محرم و با صدور احکام مربوطه از سوی شهردار، فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین باغگلی در گفتگویی از تشکیل ستاد «دهه آخر صفر» با دستور شهردار مشهد مقدس خبرداد و اظهارکرد: این ستاد، از ابتدای محرم و با صدور احکام مربوطه، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: رویکرد غالب شهرداری مشهد مقدس در این ایام، رویکرد فرهنگی بوده و به دنبال مردمی‌سازی میزبانی از زائران رضوی هستیم؛ برهمین اساس، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، به عنوان «قائم مقام ستاد دهه آخر صفر» و معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیز به عنوان «دبیر ستاد دهه آخر صفر» منصوب شده‌اند.

باغگلی با بیان اینکه ۷ کمیته تخصصی ذیل این ستاد تعریف شده، افزود: این کمیته‌ها شامل تکریم و استقبال از زائران، برنامه‌ریزی و پشتیبانی، خدمات‌شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، کمیته روابط‌عمومی و رسانه، کمیته نظارت و بازرسی و کمیته حفاظت و حراست است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: هرکدام از این کمیته‌ها، شامل چند کارگروه نیز می‌شوند که به عنوان مثال، اسکان اضطراری و موقت، فرهنگ میزبانی، فرهنگی-هنری، ایستگاه‌های استقبال از زائر و مشارکت‌های اجتماعی و مردمی، عناوین کارگروه‌های ذیل کمیته تکریم و استقبال از زائران هستند.

باغگلی گفت: معاونان شهردار، مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق، معاون تربیت بدنی و سلامت و همچنین معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیز عضو این ستاد هستند.

وی با بیان اینکه جلسات کمیته‌های تخصصی درحال برگزاری است، افزود: دبیرخانه ستاد دهه آخر صفر نیز در معاونت زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مستقر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->